Home SPOR GENEL SPOR HABERLERİ MASA TENİSİNDE U15 ERKEKLER VE KADINLAR FERDİ KLASMAN MÜSABAKALARI YAPILDI

MASA TENİSİNDE U15 ERKEKLER VE KADINLAR FERDİ KLASMAN MÜSABAKALARI YAPILDI

0

U15’lerde Tuğra ve Liva şampiyon

 

Kuzey Kıbrıs Masa Tenisi Federasyonu, etkinliklerine haftasonu bir yenisini ekledi.

U15 Erkekler ve Kadınlar Ferdi Klasman müsabakaları (10 Eylül Cumartesi) sabah saat 10.00’da federasyon salonunda başlayan ve tüm gün devam eden karşılaşmalarla birlikte gerçekleştirildi.

Yoğun katılımın olduğu müsabakalar oldukça zevkli ve keyifli geçerken, sporseverler de maçları yerinde takip etti. Ayrıca Milli Olimpiyat Komitesi Başkanı Dursun Koç da müsabakaları yerinde takip ederek ödülleri verdi.

Erkeklerde Tuğra Soyer, kadınlarda ise Liva Çevik turnuvayı şampiyon olarak tamamladı.

Oynanan maçlar sonunda dereceye giren sporculara ödülleri takdim edilirken, sıralama şu şekilde oluştu;

Erkekler

1.Tuğra Soyer (Bekiroğulları MTAYD)

2.Toprak Öztürk (ARUCAD Anka S.D)

3.Ali İleri (ARUCAD Anka S.D)

4.Bertuğ İlgililer (Bekiroğulları MTAYD)

Kadınlar

1.Liva Çevik (GAÜ)

2.Aren Bıyıklı (Gençlik Gücü)

3.Özüm Özel (GAÜ)

4.Ecem Önder (ARUCAD Anka S.D)

Koç; “Gençlerimize destek vereceğiz”

Müsabakaları yerinde takip eden Milli Olimpiyat Komitesi Başkanı Dursun Koç, ödül töreni öncesinde konuşma yaptı. Organizasyona katkı koyan herkese teşekkür eden Koç, “Çok güzel müsabakalar izledik. Birbirinden yetenekli gençlerimiz bizleri mutlu ediyor. Milli Olimpiyat Komitesi olarak genç sporcularımızın yurt dışında yarışabilmeleri adına elimizden gelen desteği vereceğiz” ifadelerini kullandı.

NO COMMENTS

Bir Cevap YazınCevabı iptal et

Lefke Haber TV sitesinden daha fazla şey keşfedin

Okumaya devam etmek ve tüm arşive erişim kazanmak için hemen abone olun.

Okumaya Devam Edin

Exit mobile version