Home HABERLER RAHVANCIOĞLU’NDAN GREV ALANINDA BULUŞMA ÇAĞRISI: “EKTAM’DA GREV YAPAN İŞÇİLERİN YANINDA OLUNMALI”

RAHVANCIOĞLU’NDAN GREV ALANINDA BULUŞMA ÇAĞRISI: “EKTAM’DA GREV YAPAN İŞÇİLERİN YANINDA OLUNMALI”

0

RAHVANCIOĞLU’NDAN GREV ALANINDA BULUŞMA ÇAĞRISI: “EKTAM’DA GREV YAPAN İŞÇİLERİN YANINDA OLUNMALI”

Bağımsızlık Yolu (BY) Mali Sekreteri Münür Rahvancıoğlu, EKTAM’da grev yapan işçilerin yanında olunması gerektiğini belirterek, sendika, dernek, parti, gazete ve “ilerici kişilere” seslendi, grev alanında buluşma çağrısı yaptı.

Yazılı açıklamasında, grevin tek talebinin, işçilerin, işten durdurulmadıklarının yazılı olarak bildirilmesi olduğunu kaydeden Rahvancıoğlu, Çalışma Bakanlığı arabuluculuk yapacaksa, işten durdurma girişiminin yasadışı olduğunu işverene anlatması gerektiğini belirtti.

Rahvancıoğlu yapılması gerekenlerin, “işten durdurma girişiminin geri alınması, işçilerin işlerine dönmesi ve sendika ile işveren arasında toplu sözleşme görüşmelerinin başlatılması” olduğunu kaydetti.

 

NO COMMENTS

Bir Cevap YazınCevabı iptal et

Lefke Haber TV sitesinden daha fazla şey keşfedin

Okumaya devam etmek ve tüm arşive erişim kazanmak için hemen abone olun.

Okumaya Devam Edin

Exit mobile version