Home SAĞLIK KKTC SAĞLIK TIP-İŞ POLİKLİNİK YAPMAMA EYLEMİNİ ASKIYA ALDI

TIP-İŞ POLİKLİNİK YAPMAMA EYLEMİNİ ASKIYA ALDI

0

Tıp-İş poliklinik yapmama eylemini askıya aldı.

Tıp –İş Başkanı Mustafa Taşçıoğlu imzalı yazılı açıklamaya göre;

27 Aralık 2021’ de başlayan eylem devam ederken, geçtiğimiz hafta Başbakan Faiz Sucuoğlu ile görüştüklerini ve Başbakan Sucuoğlu’nun talep ve sorunlarının çözümüne yardımcı olmak adına, girişimde bulunduğu kaydedildi.

Açıklamada, görüşmeler neticesinde teknik kurulun çalışmaya başlaması, mali konuların maliye bakanlığı ile görüşülmeye başlanması ve devlet hastanelerinde nöbet tutan hekimlerin yemek sorununa çözüm bulunması nedeniyle yarından itibaren poliklinik yapmama eyleminin askıya aldığı duyuruldu. (K:BRTK)

 

NO COMMENTS

Bir Cevap YazınCevabı iptal et

Lefke Haber TV sitesinden daha fazla şey keşfedin

Okumaya devam etmek ve tüm arşive erişim kazanmak için hemen abone olun.

Okumaya Devam Edin

Exit mobile version