JORGE JESUS “KAZANMAK İÇİN YETERLİ KALİTEMİZ VAR”

0
277

Jorge Jesus: “Bu maça Dinamo Kiev’le oynadığımız ilk maçların bir rövanşı olarak bakmıyoruz.

Bu gruptan çıkmak için yeterli kalitemiz ve hırsımızın olduğunu biliyoruz. Grupta 3 takımın dengeli olduğunu düşünüyorum. Rennes, Dinamo Kiev ve Fenerbahçe. Yarınki maçtan galibiyetle ayrılmak istiyoruz. Bir ay önce onlarla oynadığımız döneme kıyasladığımız zaman şu anda daha güçlüyüz. İnanıyoruz ki bu maçı kazanmak için yeterli kalitemiz var.”

Bir Cevap Yazın