Endonezya Ligi’nde Persebaya’nın Arema FC’yi deplasmanda 3-2 yendiği maçın ardından çıkan olaylar neticesinde ikisi polis 129 kişinin öldüğü, 180 kişinin ise yaralandığı açıklandı.
Endonezya Ligi’nde Persebaya’nın Arema FC’yi deplasmanda 3-2 yendiği maçın ardından çıkan olaylar neticesinde ikisi polis 129 kişinin öldüğü, 180 kişinin ise yaralandığı açıklandı.