Home SPOR GENEL SPOR HABERLERİ 2022-2023 EĞİTİM YILI KIZLAR BADMİNTON ŞAMPİYONASI KAZANANLARI BELLİ OLDU

2022-2023 EĞİTİM YILI KIZLAR BADMİNTON ŞAMPİYONASI KAZANANLARI BELLİ OLDU

0

Yakın Doğu Koleji Şampiyonluğu Aldı

KKTC MEB Okul sporları 2022-2023 Eğitim Yılı Kızlar Badminton Şampiyonası Atatürk Spor Salonunda 3 Ocak 2023 tarihinde düzenlendi. 9 Okul Takımının katılımı ile gerçekleştirilen şampiyonada Yakın Doğu Koleji Kız Takımı şampiyon oldu. İkinciliği Girne Amerikan Koleji, üçüncülüğü Bülent Ecevit Anadolu Lisesi alırken dördüncülüğü de Gazimağusa TMK aldı.

 

Kaynak: KKTC Badminton Federasyonu

NO COMMENTS

Bir Cevap YazınCevabı iptal et

Lefke Haber TV sitesinden daha fazla şey keşfedin

Okumaya devam etmek ve tüm arşive erişim kazanmak için hemen abone olun.

Okumaya Devam Edin

Exit mobile version