Home SPOR FUTBOL FENERBAHÇE, DEPLASMANDA ÜMRANİYESPOR’U 2-1 MAĞLUP ETTİ

FENERBAHÇE, DEPLASMANDA ÜMRANİYESPOR’U 2-1 MAĞLUP ETTİ

0

Süper Lig’de 20. hafta sona erdi. Haftanın kapanış maçında Fenerbahçe, deplasmanda Ümraniyespor ile karşı karşıya geldi. Sarı lacivertliler 89. dakikada bulduğu golle maçı 2-1 kazandı ve zirve takibini sürdürdü..

Fenerbahçe’nin gollerini 73’te Michy Batshuayi ve 89’da Glumac (K.K) kaydetti.

Ümraniyespor’un tek sayısını ise 78’de Umut Nayir kaydetti.

Bu sonuçla birlikte lider Galatasaray’ın ardından zirve mücadelesini sürdüren Fenerbahçe, puanını 41 yaptı.

Ümraniyespor ise ligin son sırasında 14 puanda kaldı.

Karşılaşmanın 58. dakikasında maçı kenara bırakan iki Fenerbahçeli yıldız, birbirlerine girerken, İrfan Can Kahveci ortamı zor sakinleştirdi.

.

NO COMMENTS

Bir Cevap YazınCevabı iptal et

Lefke Haber TV sitesinden daha fazla şey keşfedin

Okumaya devam etmek ve tüm arşive erişim kazanmak için hemen abone olun.

Okumaya Devam Edin

Exit mobile version