Home SPOR BASKETBOLDA, ORHUN MEVLİT YENİDEN BAŞKAN OLDU.

BASKETBOLDA, ORHUN MEVLİT YENİDEN BAŞKAN OLDU.

0

BASKETBOLDA, ORHUN MEVLİT YENİDEN BAŞKAN OLDU.

 Basketbol Federasyonu’nda genel kurul yapıldı ve tek aday olan Orhun Mevlit yeniden başkan oldu. Divan Başkanı Tahir Soyer, sekreter Hakan Atamtürk, Talat Yalkut yönetimindeki KTSYD genel toplantısında düzenlenen genel kurula 9. kulübe katıldı. Genel kurul öncesi yapılan açıklama ve söylentilere göre kapsamlı bir şekilde gerçekleştirildi ve sonunda Orhun Mevlit ve yönetim toplu fotoğraf çekildi.

Yönetim kuruluşu

Orhun Mevlit, Tamer Bolat, Ömer Lütfi Sonuvar, Ateş Farisoğlu, Bora Manyera, Çağda Pehlivan, Yurdakul Cafer, Hüsnü Altay

 

Disiplin Kurulu

Mustafa Fadıloğluları

Beste Aybars

Erdaş Erbilen

 

Denetleme Kurulu

Tunç Aybars

Salih Demirağ

Derviş Bladanlı

(Haber: Gürsel KARAGÖZLÜ)

NO COMMENTS

Bir Cevap YazınCevabı iptal et

Lefke Haber TV sitesinden daha fazla şey keşfedin

Okumaya devam etmek ve tüm arşive erişim kazanmak için hemen abone olun.

Okumaya Devam Edin

Exit mobile version