BASKETBOLDA, ORHUN MEVLİT YENİDEN BAŞKAN OLDU.
Basketbol Federasyonu’nda genel kurul yapıldı ve tek aday olan Orhun Mevlit yeniden başkan oldu. Divan Başkanı Tahir Soyer, sekreter Hakan Atamtürk, Talat Yalkut yönetimindeki KTSYD genel toplantısında düzenlenen genel kurula 9. kulübe katıldı. Genel kurul öncesi yapılan açıklama ve söylentilere göre kapsamlı bir şekilde gerçekleştirildi ve sonunda Orhun Mevlit ve yönetim toplu fotoğraf çekildi.
Yönetim kuruluşu
Orhun Mevlit, Tamer Bolat, Ömer Lütfi Sonuvar, Ateş Farisoğlu, Bora Manyera, Çağda Pehlivan, Yurdakul Cafer, Hüsnü Altay
Disiplin Kurulu
Mustafa Fadıloğluları
Beste Aybars
Erdaş Erbilen
Denetleme Kurulu
Tunç Aybars
Salih Demirağ
Derviş Bladanlı
(Haber: Gürsel KARAGÖZLÜ)
