YEDİDALGA İLKOKULUNDA KARNE SEVİNCİ
Yedidalga İlkokulu öğrencileri karnelerini alarak yarıyıl tatiline çıktılar.
Yedidalga İlkokulunda sabah okul zilinin çalması ile birlikte öğrenciler ve öğretmenler sınıflara girdiler. Veliler ise koridorlarda toplanarak, Çocuklarının karnelerini almalarını beklediler.
Ülkemizi etkisi altına alan kötü hava koşullarına rağmen öğrenciler ve aileler okula geldiler. Karnelerini alan öğrencilerin yüzlerindeki mutluluk objektifimize yansıdı.
Okul müdürü Cemal Çamlıca, Lefke Haber TV’ye yaptığı açıklamada, kendi kararlarını verebilen mutlu bir nesil yetiştirmenin önemi üzerinde durarak öğrencilerin yarıyıl tatilini çok iyi değerlendirmelerini, yeni döneme dinlenmiş bir şekilde başlayarak daha büyük başarılar elde etmeleri temennisinde bulundu. Çamlıca, kötü hava koşullarına rağmen öğrenciler ve aileler okula gelerek ilk dönem için karnelerini aldılar. Tüm öğrencileri, onları yetiştiren Öğretmenlerini kutlayarak onlara teşekkür etti. Okul aile birliği başkanı ve yönetim kurulu ile Öğrenci aileleri ve okul hizmetlilerini de eğitime verdikleri katkılardan dolayı tebrik ederek, onlara da ayrıca teşekkür etti.
Karnelerini alan öğrenciler ilk yarıyıl tatiline çıktılar.
Bizlerde, Lefke Haber TV olarak Öğrenci, Öğretmen OAB ve çalışanlara başarılar dileriz.
( Haber ve Fotoğraflar: Gürsel KARAGÖZLÜ
