Home SPOR FUTBOL FENERBAHÇE TEKNİK DİREKTÖRÜ İSMAİL KARTAL: “TARAFTARIMIZDAN ÖZÜR DİLİYORUZ”

FENERBAHÇE TEKNİK DİREKTÖRÜ İSMAİL KARTAL: “TARAFTARIMIZDAN ÖZÜR DİLİYORUZ”

0

FENERBAHÇE TEKNİK DİREKTÖRÜ İSMAİL KARTAL: “TARAFTARIMIZDAN ÖZÜR DİLİYORUZ”

Fenerbahçe Teknik Direktörü İsmail Kartal, Alanyaspor ile 2-2 berabere kaldıkları maçın ardından konuştu.

Süper Lig’in 25. haftasında Alanyaspor ile 2-2 berabere aklan Fenerbahçe’de teknik direktör İsmail Kartal, maç sonunda açıklamalarda bulundu.

İşte İsmail Kartal’ın sözleri;

Maçı kazanmayı çok istiyorduk. İyi başladık. Maç başından sonuna kadar kontrol bizdeydi. Oyuncular ve taraftarlar, çok coşkulu ve istekliydi. Fakat, 2 kere kalemize geldiler ve 2’si de gol oldu. 2-1 öne geçtik. Orada oyunun temposunu düşürmeliydik.

ÖZÜR DİLİYORUZ

Bu bir puan maçı, şampiyonluğa oynuyoruz. 3 ve 4’ü atmak için oynamalıyız ama çok erken gol yedik. Birazcık tempoyu düşürüp rakibi kontrol altına alabilseydik 3 puanla ayrılabilirdik. Olmadı. Rakip de iyi mücadele etti. Önümüze bakacağız. Kazanmayı çok istedik. Kazanamadığımız için taraftarlarımızdan özür diliyoruz.

NO COMMENTS

Bir Cevap YazınCevabı iptal et

Lefke Haber TV sitesinden daha fazla şey keşfedin

Okumaya devam etmek ve tüm arşive erişim kazanmak için hemen abone olun.

Okumaya Devam Edin

Exit mobile version