Home ÇEVRE HER DAİM DOĞA DOSTLARI GRUBU SEMİNER DÜZENLEDİ

HER DAİM DOĞA DOSTLARI GRUBU SEMİNER DÜZENLEDİ

0

HER DAİM DOĞA DOSTLARI GRUBU SEMİNER DÜZENLEDİ

Her Daim Doğa Dostları Grubu, “Antroposen: İklim krizi mi yoksa uygarlık krizi mi?” konulu seminer düzenledi.

Dernekten verilen bilgide, sunumunu Fatin Aksoylar’ın yaptığı seminerde, “dünyada bu kriz durumuna nasıl gelindiği” anlatıldı.

Seminerin sonuç bölümünde, dünyada yaşayan en varlıklı yüzde 1’in, en yoksul yüzde 50’den iki kat fazla karbon salınımına neden olduğuna işaret edilerek, en varlıklı yüzde 5’lik bölümün, toplam karbon salınımının yüzde 37’sine neden olduğu vurgulandı.

NO COMMENTS

Bir Cevap YazınCevabı iptal et

Lefke Haber TV sitesinden daha fazla şey keşfedin

Okumaya devam etmek ve tüm arşive erişim kazanmak için hemen abone olun.

Okumaya Devam Edin

Exit mobile version