Home SAĞLIK DÜNYA'DA SAĞLIK GÜNEY KORE’DE COVID-19 ALARMI: ÖNLEMLERI ARTIRACAK

GÜNEY KORE’DE COVID-19 ALARMI: ÖNLEMLERI ARTIRACAK

0

GÜNEY KORE’DE COVID-19 ALARMI: ÖNLEMLERI ARTIRACAK

Güney Kore’de sağlık yetkilileri, ülke genelinde yaz aylarında artan Covid-19 vakalarının ardından mevcut önlemleri artıracaklarını açıkladı.

Yonhap’ın haberine göre, Kore Hastalık Kontrol ve Önleme Ajansı (KDCA), ülkedeki Covid-19 vakalarının artışa geçmesinin ardından harekete geçti.

Artan vakaları kontrol altına almak için alınan önlemleri artıracaklarını bildiren yetkililer; durumun takibini, enfeksiyonların analizini, tedavi ve diğer tıbbi malzemelerin yönetimini geliştirmek amacıyla müdahale ekibini genişleteceklerini duyurdu.

Yetkililer, ülkede görülen Covid-19 vaka sayısının ağustos sonuna kadar artmasını bekledikleri için 14 Ağustos’ta uzmanlarla bir araya geleceklerini kaydetti.

Güney Kore’de ağustosun ilk haftasında Kovid-19 nedeniyle hastaneye başvuranların sayısının 861’e yükselerek 4 haftada 6 katına çıktığı bildirilmişti.

Yetkililer, 65 yaş üstünün Covid-19’a karşı aşılanma sürecinin ekimde devam edeceğini aktarmıştı.

 

 

 

 

 

 

 

 

NO COMMENTS

Bir Cevap YazınCevabı iptal et

Lefke Haber TV sitesinden daha fazla şey keşfedin

Okumaya devam etmek ve tüm arşive erişim kazanmak için hemen abone olun.

Okumaya Devam Edin

Exit mobile version