Home SAĞLIK KKTC SAĞLIK DÖRDÜNCÜ CUMHURBAŞKANI AKINCI GEÇİRDİĞİ RAHATSIZLIK VEDE TADAVİ SÜRECİNDEN SONRA SAĞLIK ÇALIŞANLARINA TEŞEKKÜR...

DÖRDÜNCÜ CUMHURBAŞKANI AKINCI GEÇİRDİĞİ RAHATSIZLIK VEDE TADAVİ SÜRECİNDEN SONRA SAĞLIK ÇALIŞANLARINA TEŞEKKÜR ETTİ

0

DÖRDÜNCÜ CUMHURBAŞKANI AKINCI GEÇİRDİĞİ RAHATSIZLIK VEDE TADAVİ SÜRECİNDEN SONRA SAĞLIK ÇALIŞANLARINA TEŞEKKÜR ETTİ

Dördüncü Cumhurbaşkanı Mustafa Akıncı geçirdği rahatsılık soucunda uygulanan tedavi yöntemleri ve uygulamaları hakında bilgi vererek sağlık çalışalarına teşekkür etti.

Sosyal MEDYA HESABINDAN 4. Cumhurbaşkani Akıncı’nın yaptığı açıklama:

“Geçirdiğim rahatsızlık sonrasında yapılan holter tetkikinde elde edilen bulgular Elektro Fizyolojik Çalışma ve Anjiyo yapılmasını gerekli kıldı. Damarlarımın durumunun iyi olmasına karşılık, kalbimde saptanan sorun nedeniyle kalp pili takılması yönüne gidildi. 19 Eylül günü Burhan Nalbantoğlu Devlet Hastanesi Kardiyoloji Bölümü’nde bu işlemi gerçekleştiren ekip doktorları Cenk Conkbayır, Alptekin Özkoç, Burak Hünük ve Levent Gündost’a; Bölüm Sorumlusu Hakan Debeş’e, tüm bu süreçte hep yanımda olan Dr. Sait Kenan ve Dr. Hamit Kalfaoğlu’na, süreci takip edip tavsiyelerini paylaşan Prof. Dr. Derviş Oral’a, ilgisini esirgemeyen Başhekim Adil Özyılkan ve kuşkusuz emek veren tüm sağlık çalışanlarına içtenlikle teşekkür ediyorum.

İlk andan itibaren çeşitli mecralardan sağlık dileklerini ileten tüm dostlara ve yurttaşlarımıza teşekkürlerimi ve sevgilerimi sunuyorum. İyi ki varsınız.”

NO COMMENTS

Bir Cevap YazınCevabı iptal et

Lefke Haber TV sitesinden daha fazla şey keşfedin

Okumaya devam etmek ve tüm arşive erişim kazanmak için hemen abone olun.

Okumaya Devam Edin

Exit mobile version