BİNATLI’NIN GENÇLERİ GOL OLDU YAĞDI
KTFF Aksa 1. Lig 2024-2025 Süleyman Göktaş Sezonu dördüncü haftasında Binatlı YSK sahasında konuk etti. Binatlı konuğu Vadiliyi Üner Berkalp Stadı’nda gole boğdu.
Abdullah Genç’in yönettiği karşılaşmada Binatlı’nın genç oyuncuları göz doldurdu. İlk devrede Binatlı daha etkili olsada, Vadili takımı direnmek için elinden geleni yaptı. Maçın 32. Dakikasında Vadili oyuncusu Barışın sakatlanması ile oyuna devam edemeyen oyuncu maçtan çıkmak zorunda kaldı. Vadili yaptığı başatrılı müdafaya ragmen Binatlı’nın 44’nci dakikada Mehmet Göçben ile kazandığı gole engel olamadı. Maçın ilk yarısı 1-0 Binatlı’nın üstünlüğü ile bitti.
Maçın ikinci yarısında Binatlı maça hızlı başladı ve bunun getirdiği üstün oyunu gözden kaçmadı. Bunun de meyvesini 50. dakikada sahneye çıkan Ramazan Şafak ve 63. dakikada Ahmet Atikoğlu’nun arka arkaya attığı gollerle Binatlı takımı skoru 3-0 taşıdı. Bu skorla yetinmeyen Binatlı etkili ataklarını sürdürerek rakip müdafayı bunaltan ev sahibi 84. dakikada Hasan Ağaç ve dakika 87’de Nevzat Çayan’ın golleri ile skoru 5-0 taşırken maçında sonucunu belirlemiş oldu. BİNATLI:5 – VADİLİ:0
Binatlı aldığı bu galibiyetle puanını 6’ya çıkartırken Vadili ise 1 puanda kaldı..
Maçta Binatlı’dan 1 ; Vadili’den ise 2 futbolcu sarı kart gördü.
