NAMIK KEMAL LİSESİ TÜRKİYE’DE KATILDIĞI KICK BOKS MÜSABAKALARINDA BAŞARI GÖSTERDİ
Namık Kemal Lisesi Türkiye’de düzenlenen Kick Boks müsabakalarına katılarak burda başarı elde etti. Namık Kemal Lisesi sporcuları, bir katagoride birincilik , bir katagoride de ikincilik kürsüsüne çıktılar. NKL Sosyal Medya Hesabı’ndan müsabaka ile ilgili bilgileri yayımladı:”NKL, Kick Boks Müsabakalarında Türkiye Şampiyonluğuna ulaştı. Kick boks ekibimiz, Türkiye’de düzenlenen müsabakalarda büyük bir zafer kazandı! SERHAT DEDE, kreatif forum kategorisinde TÜRKİYE ŞAMPİYONU olarak zirveye çıkarken, ENES ERDEM ise müzikli forum kategorisinde TÜRKİYE İKİNCİSİ olarak büyük bir başarıya imza attı.
Ordu’da gerçekleşen mücadelelerde rakiplerini geride bırakan ekibimiz, üstün performansıyla göz doldurdu ve madalyalarla KKTC’ye dönmeye hazırlanıyor. Öğrencimiz Serhat Dede, Ordu’da adını altın harflerle yazdırarak şampiyonluk gururunu okulumuza yaşattı.
Sporcularımızı yürekten tebrik ediyor, başarılarının devamını diliyoruz!”
