LEFKE İLÇESİ HER ALANDA OLDUĞU GİBİ EĞİTİMDE DE İKİNCİ SINIF MUAMELESİ GÖRÜYOR
Lefke’nin ilçe olmasının üzerinden 8 yıla yakın bir süre geçmesine rağmen İlçe olmanın gerekleri malesef yerine getirilmiyor. İlçe’nin boşalan Kaymakam’lık mevkiine aradan 1 yıl gibi bir süre geçmesine ragmen halen yeni Kaymakam görevlendirilmedi. İlçedeki sorunlar saymakla bitmez.
Bütün bunların yanında tehlikeli bina olarak ilan edilen okul binalarının güçlendirilmesi yönünde Lefke İlçesi’nde bir çivi bile çakılmadı.
Bu yıl bölge okllarında konteyner sınıflarda kötü şartlarda öğrenim gören öğrencilerin sorunları çözülecek mi?
Yoksa Milli Eğitim Bakanı’nın Lefke Bölgesindeki okullara ilgisizliği yüzünden bu ilçedeki çocuklar önümüzdeki yıllarda eğitimlerini çağdışı ortamlarda, konteynerlerde sürdürmek zorunda mı kalacaklar?
Yaptığımız tesbitlerde Milli Eğitim Bakanlığı diğer ilçelerde ilkokul ve lise binalarında güçlendirme çalışmalarını başlattı. Bu binaların 2025-2026 eğitim yılına tamamlanmasını hedeflemiştir.
Bu çalışmanın yapılmadığı bir tek ilçe var, Lefke İlçesi….
LEFKE GAZİ LİSESİ, LEFKE İSTİKLAL İLKOKULU ve YEŞİLYURT İLKOKULU SORUNLARINA ACİL ÇÖZÜM BEKLİYOR….
Milli Eğitim Bakanı Nazım Çavuşoğlu Lefke bölgesindeki okullarda gerekli çalışmaları neden başlatmıyor?????
Lefke İlçesi’ndeki öğrencileri konteyner sınıflarda eğitim yapmaya mı terketti?


