LEFKE CENGİZ TOPEL ENDÜSTRİ MESLEK LİSESİ “YEŞİL KAPI BAYRAK” ÖDÜLÜNÜ ALDI
Lefke Cengiz Topel Endüstri Meslek Lisesi Yeşil Okullar projesi kapsamında yürütülen çalışmalarda, geçtiğimiz yıl “Yeşil Bayrak Ödülünü bu yıl ise Yeşil Kapı Bayrağı” ödülünü aldı.
Okulun sosyal medya hesabından: ”Cengiz Topel Endüstri Meslek Lisesi olarak büyük bir gurur yaşıyoruz!
“Yeşil Okullar Projesi” kapsamında yürüttüğümüz çevre dostu çalışmalarımız sonucunda geçen yıl yeşil bayrak ödülünü alan okulumuz, bu yıl projenin ikinci bacağı olan “Yeşil Kapı” kısmında da Yeşil Kapı Bayrağı Ödülü almaya hak kazandı.
Bu anlamlı ödülü, Acapulco’da düzenlenen törende büyük bir gurur ve mutlulukla teslim aldık.
Emek veren tüm öğretmenlerimize, her adımı heyecanla takip eden öğrencilerimize teşekkür ediyoruz..
Yeşil Okullar projesinde proje partnerimiz NOVOLOOK şirketine ve Direktörleri Sayın Fatma İlkin’e çok teşekkür ederiz.
Okulumuzda Yeşil Bayrağı taşımak bir onurdur ve büyük sorumluluktur. Bu bayrağı taşımak içinde aynı enerji, istek ve sorumlulukla gelecek yılda da devam edeceğiz.” Paylaşımı yapıldı….


