Home SPOR ATLETİZM SEZGİN’DEN BİR MADALYA DAHA

SEZGİN’DEN BİR MADALYA DAHA

0

SEZGİN’DEN BİR MADALYA DAHA

Sezgin Şeren, Aycan Önel U14 Türkiye Şampiyonası’nda uzun atlama branşında ikinci oldu.

KKTC Atletizm Federasyonu atletlerinden Sezgin Şeren, Eskişehir’de düzenlenen Aycan Önel U14 Türkiye Şampiyonası’nda uzun atlama branşında Türkiye ikincisi oldu. Sezgin böylelikle ilk gün 60 metre branşındaki Türkiye üçüncülüğüne, uzun atlamada Türkiye ikinciliği ekleyerek gururlandırdı.

Şampiyonanın üçüncü ve son gününde uzun atlama branşında yarışan Sezgin, 5.11’lik derecesi ile Türkiye ikinciliğine uzandı. Düzenlenen törenle Sezgin’e madalyasını KKTC Atletizm Federasyonu yönetim kurulu üyesi ve babası Cenk Şeren takdim ederken, antrenörü Suzan İçen de podyumda yer alarak sporcusunun başarısını paylaştı.

NO COMMENTS

Bir Cevap YazınCevabı iptal et

Lefke Haber TV sitesinden daha fazla şey keşfedin

Okumaya devam etmek ve tüm arşive erişim kazanmak için hemen abone olun.

Okumaya Devam Edin

Exit mobile version