BU MAÇIN SKORU YOKTU, HİKAYESİ VARDI
ERALP ŞERİFOĞLU
Akşam Gazimağusa’da sadece bir kupa finali oynanmadı!
Bayram vardı akşam! 23 Nisanlar, 19 Mayıslar gibi…
Çoşku doluydu çocuklarımız…
Neşe doluydu gençlerimiz…
Gururluydu ailelerimiz…
Kasabalarının iki güzide takımının formalarını giymişlerdi.
Her yer sarı-yeşil- kırmızıydı…
Bu tabloyu yaratan her anne babayı, teknik ,idari kadroları ve. Federasyonumuzu gönülden kutlarım…
Akşam Dumlupınar ve Mağusa Türk gücü formasını terleten evlatlar;
Hepinizi ortaya koyduğunuz mücadeleden ve rakiplerinize gösterdiğiniz saygıdan dolayı kalpten kutlarım.
Dumlupınar kazandı, MTG kaybetmedi!
Maçın teknik analizini yapacak değilim. 14 yaşındaki çocuklarımız binlerce taraftar önünde büyük bir stres ve heyecanla çok güzel bir mücadele örneği gösterdi. Geleceğin yıldızları akşam parıldadı…
Çok disiplinli oynadılar. Özellikle saha içi yardımlaşmaları müthişti.
Saha içinde hiç tartışma olmadı… Hakeme tek bir itirazda !
Çocuklarımızın bu disiplinli ve sargılı davranışları çok çok değerli…
Hakemlerimizin çocuklarımızla saha içi diyalogları da çok başarılıydı. Kutlarım.
Akşam Saydam U-14 Lig kupası kazananını penaltı atışları belirlerdi!!
Naçizane önerim:
Bu yaşta, o yorgunlukla penaltı atmak herkesin harcı değil! Akşam penaltıyı kaçıran çocuklarımızın yaşadığı üzüntünün büyüklüğünü biliyorum!
Hayatı boyunca akşamı hiç unutmayacak, unutturmayacaklar. O nedenle; bu yaş gruplarında berabere biten maçın sonunda kazanan kura ile belirlensin. Bana göre tek bir çocuğumuzun penaltıyı atamadığı için ömür boyu duyacağı üzüntü ve döktüğü gözyaşı, turnuvadan daha değerlidir.
Bu yaştaki bir çocuğumuza bu travmayı yaşatma hakkımız yok!
Sözün özü;
MTG ve Dumlupınar kasabamızın futbolda, spor da tarihi geçmişi, hepimizin ortak sevinci ve gururu olan camialarımız. Bizim olan bizden olan alınteri, emek ve sosyal yaşamımızın önemli bir parçası olan Kulüplerimiz. Lütfen sahip çıkalım. Her zaman takımlarımızı maçlara giderek destekleyelim. Kulüplerimiz yaşayan son kalelerimiz. Onları koruyalım, yaşatalım.
Not: Akşam gözlerimiz Gazimağusamızın seçilmiş atanmış, vekillerini , başkanlarını,makam sahiplerini aradı. Protokol da göremedim. Umarım seyircilerin arasında olanlar vardı. Yoksa gecenin tek kaybedeni Onlardır.
