Home SPOR FUTBOL BU MAÇIN SKORU YOKTU, HİKAYESİ VARDI

BU MAÇIN SKORU YOKTU, HİKAYESİ VARDI

0

BU MAÇIN SKORU YOKTU, HİKAYESİ VARDI

ERALP ŞERİFOĞLU

Akşam Gazimağusa’da sadece bir kupa finali oynanmadı!

Bayram vardı akşam! 23 Nisanlar, 19 Mayıslar gibi…

Çoşku doluydu çocuklarımız…

Neşe doluydu gençlerimiz…

Gururluydu ailelerimiz…

Kasabalarının iki güzide takımının formalarını giymişlerdi.

Her yer sarı-yeşil- kırmızıydı…

Bu tabloyu yaratan her anne babayı, teknik ,idari kadroları  ve. Federasyonumuzu gönülden kutlarım…

Akşam Dumlupınar ve Mağusa Türk gücü formasını terleten evlatlar;

Hepinizi ortaya koyduğunuz mücadeleden ve rakiplerinize gösterdiğiniz saygıdan dolayı  kalpten kutlarım.

Dumlupınar kazandı, MTG kaybetmedi!

Maçın teknik analizini yapacak değilim. 14 yaşındaki çocuklarımız binlerce taraftar önünde büyük bir stres ve heyecanla çok güzel bir mücadele örneği gösterdi. Geleceğin yıldızları  akşam parıldadı…

Çok disiplinli oynadılar. Özellikle saha içi yardımlaşmaları müthişti.

Saha  içinde hiç tartışma   olmadı… Hakeme tek bir itirazda !

Çocuklarımızın bu disiplinli ve sargılı davranışları çok çok değerli…

Hakemlerimizin çocuklarımızla saha içi diyalogları da  çok başarılıydı. Kutlarım.

Akşam   Saydam U-14  Lig kupası kazananını penaltı atışları belirlerdi!!

Naçizane önerim:

Bu yaşta, o yorgunlukla penaltı atmak herkesin harcı değil! Akşam penaltıyı kaçıran çocuklarımızın yaşadığı üzüntünün büyüklüğünü biliyorum!

Hayatı boyunca akşamı hiç unutmayacak, unutturmayacaklar. O nedenle; bu yaş gruplarında berabere biten maçın sonunda kazanan kura ile belirlensin. Bana göre tek bir çocuğumuzun  penaltıyı atamadığı için ömür boyu duyacağı üzüntü ve döktüğü gözyaşı, turnuvadan daha değerlidir.

Bu yaştaki  bir çocuğumuza bu travmayı yaşatma hakkımız yok!

Sözün özü;

MTG  ve Dumlupınar  kasabamızın futbolda, spor da tarihi geçmişi, hepimizin ortak sevinci ve gururu olan camialarımız. Bizim  olan bizden olan alınteri, emek  ve  sosyal yaşamımızın önemli bir parçası olan Kulüplerimiz. Lütfen sahip çıkalım. Her zaman takımlarımızı maçlara giderek destekleyelim. Kulüplerimiz yaşayan son kalelerimiz. Onları koruyalım, yaşatalım.

Not: Akşam gözlerimiz Gazimağusamızın seçilmiş atanmış, vekillerini , başkanlarını,makam sahiplerini aradı. Protokol da göremedim. Umarım seyircilerin arasında olanlar vardı. Yoksa gecenin tek kaybedeni Onlardır.

NO COMMENTS

Bir Cevap YazınCevabı iptal et

Lefke Haber TV sitesinden daha fazla şey keşfedin

Okumaya devam etmek ve tüm arşive erişim kazanmak için hemen abone olun.

Okumaya Devam Edin

Exit mobile version