İBRAHİM ÖZİŞLEYEN’DEN KULÜBE YOĞUN MESAİ

0
100

Başkan İbrahim Özişleyen’den Kulübe Yoğun Mesai!

Göreve geldiği günden bu yana kulübü ve bölge gençliğini ileri taşımak için aralıksız çalışan Başkan İbrahim Özişleyen, saha içindeki emekleriyle takdir toplamaya devam ediyor. Bugünkü antrenmanı ziyaret eden Özişleyen, sporcular tarafından sevgi, saygı ve neşeyle karşılandı.

Yeni sezon öncesinde kulübün sadece sportif değil, kurumsal anlamda da güçlenmesi adına önemli adımlar atan Başkan Özişleyen, özellikle tesisleşme ve sponsorluk konularına yoğunlaşıyor. Kulübün geleceği için sürdürülebilir projelere odaklanan başkan, önümüzdeki günlerde kalıcı eserlere dair müjdeler vereceğini açıkladı.

Taraftar ve camia, Başkan İbrahim Özişleyen’in vizyoner çalışmalarıyla birlikte kulübün daha parlak bir geleceğe yürüyeceğine inanıyor.

Haber ve fotoğraflar/ Mahmut Deniz Odacı

Bir Cevap Yazın