BEŞİKTAŞ, SERGEN YALÇIN’LA İLK MAÇINDA ALANYA’DA YENİLDİ: 2-0
Ahmet SAYAR
Beşiktaş, Süper Lig’in 4. haftasında Alanyaspor deplasmanına yeni teknik direktörü Sergen Yalçın yönetiminde çıktı.
Siyah-beyazlılar sahadan 2-0 mağlup ayrılarak kötü bir başlangıç yaptı.
Siyah-beyazlı ekip, ilk yarıda rakip ceza sahasında yalnızca bir kez topla buluşabildi. Alanyaspor ise 45+5. dakikada İzzet Kaya’nın penaltı golüyle öne geçti ve devreye 1-0 üstünlükle girdi.
Beşiktaş ikinci yarıya baskılı başladı ve gol pozisyonları buldu. Ancak aradığı golü bulamayan siyah-beyazlılar, 76. dakikada Güven Yalçın’ın golüne engel olamayınca fark ikiye çıktı ve maç bu skorla tamamlandı.
Siyah-beyazlılar bu sonuçla ligde yara aldı.


