Home SPOR FUTBOL DENİZLİ SAHİPSİZ KALDI !

DENİZLİ SAHİPSİZ KALDI !

0

DENİZLİ SAHİPSİZ KALDI !

GÜREN TİLKİ

BTM 1. Ligde mücadele eden ve Gemikonağı bölgesinde 1985 yılında kurulan 40 yıllık kulüp olan Denizli’de bir türlü başkan bulunamadı. Geçtiğimiz ay yapılan Genel kurul toplantısında kulübe sahip çıkan biri olmadığından dolayı kulüp Divana devredildi. Geçtiğimiz yıl Denizli’de Başkanlık yapan Ömer Faruk sessizliğini sürdürüyor. Kasım ayı içerisinde sezonun başlamasına kısa bir süre olmasına rağmen Denizli Spor kulübü sahipsiz durumda.

Etiketler: #Denizli Spor Kulübü #Futbol #Genel Kurul

NO COMMENTS

Bir Cevap YazınCevabı iptal et

Lefke Haber TV sitesinden daha fazla şey keşfedin

Okumaya devam etmek ve tüm arşive erişim kazanmak için hemen abone olun.

Okumaya Devam Edin

Exit mobile version