FUTBOLUMUZ BAŞLIYOR!
Sevenler ilgileniyor biliyor zaten.
Ama benim çağrım özellikle çocukları genç takımda futbol oynayan ailelerimizedir.
Lütfen köyünüzde veya kasabanızda oynanan maçlarına gidip izleyin .
Onları değerli hissettirin.
Oyunla ilgili konularda asla korumacı olmayın.
İlk 11 de oynar/oynamaz, oyundan çıkar/girer konularında lütfen dürüst olun. Sorunu varsa çocuğunuza antrenörüyle yüz yüze konuşmasını tavsiye edin.
Ve değerli halkımız ; lütfen önce köyünüzün kasabanızın takımına destek verin.
Biliyorum size beklentilerinizi karşılayacak kalitede futbol izlettiremiyoruz ama bu kısır döngü ve ambargolar içinde daha iyisini görmeniz zor olacak…
Siz olmadan futbolun daha iyi olmasının imkanı yok.
Sezon öncesi Futbolu yöneten ve yönlendiren önemli kurumlarımız ayrı düşse de , biz futbolseverler futboldan ayrı kalmayalım.
Yeni sezonda hakem hatalarının çok az olduğu, şike , teşvik ve şiddet olaylarının hiç olmadığı, sadece oynanan futbolun ve rekabetin konuşulacağı bir sezon olmasını dilerim.
Ve bu rekabet içinde
Mustafa Kemal Atatürk’ün,
“Ben; sporcunun zeki, çevik ve aynı zamanda ahlaklısını severim. ”özdeyişini hiç unutmayalım.
Tüm futbol ailemize başarılar dilerim.
Hayırlısı olsun.
