Eksik Kadroya Rağmen Yenicami, Mormenekşe Deplasmanından 2-0’lık Galibiyetle Döndü
Haber/foto Çilen Ulusoy
Yenicami, Mormenekşe deplasmanında önemli oyuncu ve teknik kadro eksikliklerine rağmen sahadan 2-0’lık net bir galibiyetle ayrıldı. Siyah-beyazlılar, kritik mücadelede ortaya koyduğu oyunla takdir toplarken, tribünlerde de dikkat çeken isimler vardı.
Kırmızı kart cezalısı Samet Akrep ile sakatlığı süren Emmanuel Okorie, takımdaki yerlerini alamadı. Ayrıca teknik direktör Sedat Devecioğlu da cezası nedeniyle kulübede bulunamadı. Üç isim de karşılaşmayı bu kez tribünden takip etmek zorunda kaldı.
Maça disiplinli başlayan Mormenekşe, özellikle orta sahadaki baskısıyla oyunun kontrolünü elinde tuttu. Bu bölümde tek eksikleri goldü. Tüm bu olumsuzluklara rağmen Yenicami ilk yarının son dakikasında bulduğu golle soyunma odasına 1-0 önde gitmeyi başardı.
İkinci yarıda oyunu kontrol eden Yenicami rakibine oranla daha etkili bir performans ortaya koydu. Ve bu bölümde attığı golle mücadeleyi 2-0 kazanmayı başardı.
Eksiklere rağmen alınan galibiyet, camiada memnuniyet yarattı ve takımın moralini yükseltti.
Bu sonuçla Yenicami, ligde üst sıralara doğru önemli bir adım atmış oldu.
