Home HABERLER CUMHURBAŞKANI ERHÜRMAN: TÜM EKİPLER DÜN GECEDEN BERİ SAHADA VE İNSAN ÜSTÜ BİR...

CUMHURBAŞKANI ERHÜRMAN: TÜM EKİPLER DÜN GECEDEN BERİ SAHADA VE İNSAN ÜSTÜ BİR ÇABA GÖSTERİYOR

0

CUMHURBAŞKANI ERHÜRMAN: TÜM EKİPLER DÜN GECEDEN BERİ SAHADA VE İNSAN ÜSTÜ BİR ÇABA GÖSTERİYOR

Cumhurbaşkanı Tufan Erhürman, yağıştan etkilenenlere  geçmiş olsun dileklerini iletti; sahada emek veren tüm birimlere kolaylıklar diledi.

Erhürman, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda “Lefkoşa, Girne, Gönyeli-Alayköy, Çatalköy-Esentepe, Dikmen, Güzelyurt belediye başkanlarımızla, Meteoroloji Dairesi Müdürümüzle, Polis Genel Müdürümüzle, Sivil Savunma Teşkilat Başkanımızla ve hükumet yetkililerimizle görüştük. Tüm ekipler dün geceden beri sahada ve insan üstü bir çaba gösteriyorlar.” açıklamasında bulundu.

Dr. Burhan Nalbantoğlu Devlet Hastanesi ile ilgili gerekli önlemlerin alınmaya çalışıldığını belirten Erhürman, “Öğleden sonradan başlayıp yarın sabaha kadar devam edecek güçlü yağış ihtimali var. Yetkili makamlarımız kısa süre içerisinde daha net bilgiler verecekler. Gelişmeleri Cumhurbaşkanlığı’ndan anbean takip etmeye devam edeceğiz” ifadelerini kullandı.

Erhürman, yurttaşlardan, yetkili makamlardan yapılacak açıklamaları ve önerileri takip etmelerini ve özellikle yağışların yoğun olduğu bölgelerde ve zamanlarda çok gerekli olmadıkça dışarıya çıkmamalarını istedi.

 

 

NO COMMENTS

Bir Cevap YazınCevabı iptal et

Lefke Haber TV sitesinden daha fazla şey keşfedin

Okumaya devam etmek ve tüm arşive erişim kazanmak için hemen abone olun.

Okumaya Devam Edin

Exit mobile version