Çarşamba, Haziran 24, 2026
KKTC Turizm
Ana SayfaHABERLER“EN SAĞLIKLI SOHBETLER” PROGRAMI 2026’DA DA DEVAM EDECEK

“EN SAĞLIKLI SOHBETLER” PROGRAMI 2026’DA DA DEVAM EDECEK

“EN SAĞLIKLI SOHBETLER” PROGRAMI 2026’DA DA DEVAM EDECEK

Metniniz dil, anlatım ve imla açısından kontrol edilerek aşağıdaki şekilde düzenlenmiştir:

Kıbrıs Türk Tabipleri Birliği (KTTB) ile Bayrak Radyo Televizyon Kurumu (BRTK) arasında yürütülen “En Sağlıklı Sohbetler” programının 2026 yılına ilişkin yeni yayın protokolü, KTTB Başkanı Prof. Dr. Ceyhun Dalkan ile BRTK Müdürü Meryem Özkurt tarafından imzalandı.

Program kapsamında; izleyicilere sağlık alanında yol göstermek, sağlıkla ilgili merak edilen konuları alanında uzman isimlerin katılımıyla ele almak, güncel ve doğru bilgileri paylaşmak ve daha bilinçli, daha sağlıklı bir toplumun oluşmasına katkı sağlamak amaçlanıyor.

Dr. Sinem Şığıt İkiz’in koordinatörlüğünde, Doç. Dr. Hanife Özkayalar’ın sunumuyla hazırlanan En Sağlıklı Sohbetler programı, her pazartesi saat 17.00’de izleyiciyle buluşuyor.

Protokolün imzalanmasının ardından KTTB Başkanı Prof. Dr. Ceyhun Dalkan ile BRTK Müdürü Meryem Özkurt, programın sağlık alanındaki önemine dikkat çeken kısa konuşmalar yaptı.

İsterseniz metni daha kısa haber, basın bülteni ya da kurumsal duyuru formatında da yeniden düzenleyebilirim.

RELATED ARTICLES

Bir Cevap Yazın

- Advertisment -
Gönyeli Belediyesi

Most Popular

Recent Comments

Lefke Haber TV sitesinden daha fazla şey keşfedin

Okumaya devam etmek ve tüm arşive erişim kazanmak için hemen abone olun.

Okumaya Devam Edin