KIBRIS TÜRK EMEKLİLER DERNEĞİ, LEFKE ŞUBESİ MALİ GENEL KURULU YAPILDI.
Kıbrıs Türk Emekliler Derneği, Lefke Şubesi mali genel kurulu Lefke’de dernek binasında yapıldı. Faaliyet raporu ve mali rapor oybirliğiyle kabul edildi,
Lefke Şubesi dernek binasında gerçekleştirilen mali genel kurulu bir dakikalık saygı duruşu ve istiklal marşının okunması ile başladı.
Daha sonra Süleyman Altıntaş’ın başkanlık, Kubilay Öğütveren ve Önel Özbeli’nin sekreterliklerini yaptığı divan kurulu oluşturuldu.
Genel kurulda söz alan Lefke Şube başkanı Şakir Öksüz, 2023 yılı faaliyet raporunu okudu. Öksüz, 2023 yılında Merkez yönetim kurulu toplantılarına katıldıklarını ve emeklilerin kazanılmış haklarının korunması ve yeni haklar kazanılması için çalışmalar yaptıklarını aktardı. Öksüz, geçmiş yıllarda olduğu gibi 2023 yılında Lefke sivil toplum örgütleri ile uyum içerisinde Lefke ve bölgesi sorunlarını yetkililere aktardıklarını söyledi. Lefke’nin ilçe olması konusunun bölge sivil toplum örgütleri ile birlikte verilen mücadeleden sonra gerçekleştiğini söyleyen Öksüz, gelmiş geçmiş hükümetlerin Lefke’nin ilçe olmasının üzerinden yedi yılı aşkın bir zaman geçmesine rağmen ilçe olmanın gereklerinin yerine getirilmediğini söyleyerek, Polis karakolunun halen karakol düzeyinde kaldığını, birçok devlet dairelerinin de halen şube olarak görev yapıldığını kaydetti. Öksüz, diğer sivil toplum örgütleri ile birlikte mücadele vererek ilçe olma gereklerinin yerine getirilmesi için 2024 yılında çalışacaklarını belirtti. Lefke Mahkemesi’nin de yaklaşık beş yıl önce tadilat yapılacağı gerekçesi ile Güzelyurt’a taşındığını ve halen tadilatın tamamlanmadığını söyleyen Öksüz, derhal bu tadilatın tamamlanması ve mahkemenin yeniden hizmete açılmasını istediklerini söyledi. Cengiz Topel Hastanesi konusunda da konuşan Şakir Öksüz, hastane için her yıl cihaz alımı için ellerinden geleni yaptıklarını ve 2023 yılında cihaz alımı için hastaneye 10.000 TL bağışta bulunduklarını, ayrıca ayrıca Lefke ilçesindeki beş ilkokul ve iki liseye de 5000 TL’şer maddi destekte bulunduklarını söyledi. Başkan Öksüz, 2024 yılındaki hedeflerinin Lefke ilçesine emekliler için bir bina yapılması olduğunu söyleyerek bu konuda çalışma başlatacaklarını aktardı.
Lefke Şube Başkanı Şakir Öksüz’ün konuşmasından sonra faaliyet raporu okunarak aklandı. Daha sonra mali raporu Şakir Öksüz okuyarak üyeleri bilgilendirerek mali olarak 2024 yılına artıda girdiklerini söyleyerek, mali raporda oy birliği ile aklanarak kabul edildi.
Dilek ve temennilerden sonra mali genel kurul sona erdi
Genel kuruldan sonra, üyelere izaz ikramda bulunuldu.








