BİNATLI DOLUDİZGİN
KTFF AKSA 1. Lig 23. Haftasında Güzelyurt Üner Berkalp Stadında oynanan maçın ilk yarısında Binatlı rakibi Düzkaya karşısında üstünlük kurarak tek kale ve Düzkaya’ya adeta kabusu yaşattı. Maça ilgi büyüktü ve çoğunluğunu Bianlı taraftarları oluşturmsaktaydı. Yoğun bir taraftar coşkusu ile coşan Binatlı takımı mükemmel oyunu ve bunu hücüm gücüne yansıtmasıyla maçın ilkyarısı 0 – 0 bitsede ikinci yarıda Binatlı’nın golü bulacağnın kaçınılmaz olduğunun sinyalini verdi.
İkinci yarının başlaması ile birlikte hiç hızını kesmeyen Binatlı 57. Dakikada kazandığı penalty vuruşunu usta ayak kaptan SERTAÇ gole çevirerek skoru 1-0 Binatlı lehine değiştirdi.
Ataklarına devam eden sarı yeşilliler 72. dakikada DOĞAN’la skoru 2-0’a taşıdılar. Maçın 81. Dakikasında Binatlı kalecisi UĞUR’un hatalı çıkışında Düzkaya penalty atışı kazandı. Penalti vuruşunu gole çeviren EMRE BAYIRLI Düzkaya’nın golünü kaydetmiş oldu ve maç bu skorla 2-1 Binatlı galibiyeti ile son buldu
Bu galibiyetle Binatlı takımı puanını 38’e yükselterek ayni puana sahip M. Hacıali Yılmazköy’ün hemen gerisinde 6. Sıraya yerleşti.
Binatlı; Başkanı, Yönetimi, Futbolcuları ile İNANCIN meyvelerini toplamaya devam ediyor.
(Haber ve Fotoğraflar: TİMUR KARAMANOĞLU)










