GALATASARAY’IN ŞAMPİYONLUK KUTLAMALARI LEFKE’DE ÇOK BÜYÜK BİR TARAFTAR TOPLULUĞU TARAFINDAN KUTLANDI
Türkiye Süper Ligi’nde şampiyon olan Galatasaray’ı taraftarlarının kutlamalarını yoğun sağanak yağmur yağması da engeleyemedi.
Büyük bir araç konvoyu ile başlayan kutlamalara, Lefke Avrupa Üniversitesi öğrencilerinin katılımı renk kattı. LAÜ kampüsünden yürüyerek gele büyük bir öğrenci grubu araba konvoyu ile Killer Marketin park yerinde buluştu.
Sağanak yağmurun yoğunlaşmasına aldırış etmeyen Galatasaray taraftarları sloganlar atarak, marşlar söyleyerek takımlarının şampiyonluğunu kutladı. Bir saat kadar süren kutlamalar olaysız bir şekilde tamamlandı.
Lefke ilçesi’nin birçok bölgesinde grublar halinde araba konvoyları ile kutlamalar devam etmektedir.
Lefke polisinin de herhangi bir olay yaşanmaması için çok yoğun önlem aldığı görüldü.
Not: İlerleyen saatlerde kutlamalarla ilgi fotoğrafların yüklenmesinde devam edilecek…..
(Haber ve Fotoğraflar: Mustafa Şenal TYSON)


























