Çarşamba, Haziran 24, 2026
KKTC Turizm
Ana SayfaSAĞLIKDÜNYA'DA SAĞLIKGÜNEY KORE'DE COVID-19 ALARMI: ÖNLEMLERI ARTIRACAK

GÜNEY KORE’DE COVID-19 ALARMI: ÖNLEMLERI ARTIRACAK

GÜNEY KORE’DE COVID-19 ALARMI: ÖNLEMLERI ARTIRACAK

Güney Kore’de sağlık yetkilileri, ülke genelinde yaz aylarında artan Covid-19 vakalarının ardından mevcut önlemleri artıracaklarını açıkladı.

Yonhap’ın haberine göre, Kore Hastalık Kontrol ve Önleme Ajansı (KDCA), ülkedeki Covid-19 vakalarının artışa geçmesinin ardından harekete geçti.

Artan vakaları kontrol altına almak için alınan önlemleri artıracaklarını bildiren yetkililer; durumun takibini, enfeksiyonların analizini, tedavi ve diğer tıbbi malzemelerin yönetimini geliştirmek amacıyla müdahale ekibini genişleteceklerini duyurdu.

Yetkililer, ülkede görülen Covid-19 vaka sayısının ağustos sonuna kadar artmasını bekledikleri için 14 Ağustos’ta uzmanlarla bir araya geleceklerini kaydetti.

Güney Kore’de ağustosun ilk haftasında Kovid-19 nedeniyle hastaneye başvuranların sayısının 861’e yükselerek 4 haftada 6 katına çıktığı bildirilmişti.

Yetkililer, 65 yaş üstünün Covid-19’a karşı aşılanma sürecinin ekimde devam edeceğini aktarmıştı.

 

 

 

 

 

 

 

 

RELATED ARTICLES

Bir Cevap Yazın

- Advertisment -
Gönyeli Belediyesi

Most Popular

Recent Comments

Lefke Haber TV sitesinden daha fazla şey keşfedin

Okumaya devam etmek ve tüm arşive erişim kazanmak için hemen abone olun.

Okumaya Devam Edin