Home ÇEVRE DENİZLİ-GEMİKONAĞI KALKINDIRMA DERNEĞİ TARAFINDAN 13. ORKİDE YÜRÜYÜŞÜ GERÇEKLEŞTİRİLDİ

DENİZLİ-GEMİKONAĞI KALKINDIRMA DERNEĞİ TARAFINDAN 13. ORKİDE YÜRÜYÜŞÜ GERÇEKLEŞTİRİLDİ

0

DENİZLİ-GEMİKONAĞI KALKINDIRMA DERNEĞİ TARAFINDAN 13. ORKİDE YÜRÜYÜŞÜ GERÇEKLEŞTİRİLDİ

Bugün sabah saat:09.00’da Lefke Avrupa Üniversitesi batı kapısı önünde kurulan kayıt masası ile 13. Geleneksel Orkide Yürüyüşü’ne katılacakların kayıtlarına başlandı.

Denizli-Gemikonağı Kalkındırma Derneği bugün yapılan orkide yürüyüşünü 6 Şubat depreminde hayatını kaybeden Bahar ve Ulaş  Hüssam çiftini anmak için yapıldığını açıkladı.

Kayıtların ardından Dernek Başkanı Türkay FOTALI, Lefke Belediye Başkanı Aziz KAYA ve Cumhurbaşkanı Ersin TATAR konuşma yaptı.

Lefke Belediyesi Halk Dansları Minikler Ekibinin gösterisi izlendi ve yürüyüşe katılanlar toplu olarak anı fotoğrafı çektirdiler. Fotoğraf çekiminden sonra yaklaşık 7 km’lik güzergahta yürüyüş başladı.

Coşkulu bir kalabalığın katıldığı Orkide Yürüyüşünde yol boyunca alanda bulunan orkideler gözlemlendi ve fotoğraflar çekildi.

Yürüyüş, başlama noktası olan Lefke Avrupa Ünivesitesi batı cephesindeki giriş kapısı önünde tamamlandı.

NO COMMENTS

Bir Cevap YazınCevabı iptal et

Lefke Haber TV sitesinden daha fazla şey keşfedin

Okumaya devam etmek ve tüm arşive erişim kazanmak için hemen abone olun.

Okumaya Devam Edin

Exit mobile version