LEVENT’DEN İYİ BAŞLANGIÇ: 67-53
Türkiye Liselerararası Basketbol Birinciliği bugün İstanbul’da Basketbol Gelişim Merkezi’nde başlarken, Levent Kolej kadınlarda ilk maçını kazandı.
Şampiyonada A Grubu’nda yer alan Levent Kolej ilk maçında İstanbul birincisi Beylikdüzü Okyanus Anadolu Lisesi ‘ni 67-53 mağlup ederek organizasyona galibiyetle başladı.
