HAMİTKÖY BİLEĞİNİN HAKKI İLE

0
138

HAMİTKÖY BİLEĞİNİN HAKKI İLE
Güzel bir havada 20 Temmuz Stadyumunda hatırı sayılı bir seyirci topluluğu önünde birinci ligin iki güzide takımı Hamitköy ve Türk Ocağı ilk maçlarını gerçekleştirdi. Hamitköy istediğini 3 gol ile 3 puan alarak sezona iyi bir başlangıç yaptı. Türk Ocağına gelince iyi oynadıkları hazırlık maçları sonunda kendi evlerinde taraftarına hayal kırıklığı yaşattı. Maça gelecek olursak; Hamitköy ilk 30 dakikada süratli, çabuk ne yaptığını bilen yere sağlam basan ve oyun sistemi olarak kontra ataklar ile gol arayan ve bunada ilk dakikalarda bulduğu goller ile başarılı olan bir takım görüntüsü verdi. İkinci yarıya 2-0 önde başlayan Hamitköy maçı kendi sahasında kabul edip yine maçın son dakikalarında bulduğu bir kontra atak golü ile istediğini aldı. Özellikle Hamitköy’ün T.C. li oyuncusu Mustafa Sevim’i çok beğendim.
Ev sahibi Ocak için söylenecek çok şey yoktu. Erken yapılan oyuncu değişiklikleri ve büyük ümitler ile transfer edilen iki etkisiz yabancı oyuncu ki zaten onlarıda ikinci yarı hocaları oyundan aldı. Bunun neticesinde de ilk maçta gelen mağlubiyet oldu. Sonuç olarak Ocağı hiç beğenmeyip ilerisi için bu şekilde devam ederlerse hedeflerine ulaşmaları zor olacağı inancındayım. Hamitköy ise Lefkoşadan gelip bileğinin hakkı ile 3 puan alıp haftayı tamamladı ve lige mutlu başladı.

Herkese iyi hafta sonları dilerim…

Bir Cevap Yazın