ÇALIŞMA VE SOSYAL GÜVENLİK BAKANI ENGELSİZ YAŞAM EVİ’NDE İNCELEMELERDE BULUNDU
Çalişma Ve Sosyal Güvenlik Bakani Sadik Gardiyanoğlu, Umut Otizm Derneği Başkani Mustafa Özerdem İle Demirhan’da bulunan Engelsiz Yaşam Evi’nde İncelemelerde Bulundu.
Otizmli çocuklar için Engelsiz Yaşam Evi’nde özel bir birim kurmaya hedeflediklerini ve çalışma başlattıklarını belirten Gardiyanoğlu, otizme ilişkin toplumsal farkındalığı arttıracak her çalışmanın büyük önem taşıdığına dikkat çekti.
Otizm konusunun kamu kurumları ve sivil toplum örgütleri tarafından hassasiyetle sahiplenilmesinin gerekliliğine vurgu yapan Gardiyanoğlu, bu süreçte otizm tanısı almış bireylerin ve ailelerinin faydalanabileceği bir birimin hayata geçirilmesi için, dünyadaki ve Türkiye’de başarılı örneklerin Sosyal Hizmetler Dairesi tarafından inceleneceğini söyledi.
Gardiyanoğlu, otizmli çocuklara hizmet verecek birimi hayata geçirmek için Umut Otizm Derneği ile işbirliği içinde çalışmaya hazır olduklarını sözlerine ekledi.


