Pazartesi, Haziran 22, 2026
KKTC Turizm
Ana SayfaSPORFUTBOLELIAS JELERT: "BURADA ÇOK MUTLUYUM. ÇOK İYİ BİR TAKIMDA OYNUYORUM”

ELIAS JELERT: “BURADA ÇOK MUTLUYUM. ÇOK İYİ BİR TAKIMDA OYNUYORUM”

ELIAS JELERT: BANA DA ŞANS GELECEK!

Elias Jelert: “Burada çok mutluyum. Çok iyi bir takımda oynuyorum. Gencim ve öğreniyorum. Yeni bir kültüre ve oyun stiline geldim. Hiçbir şeyden pişman değilim. Her gün en iyisini yapmak için var gücümle çalışıyorum. Yedek kalmam konusunda yapacak bir şey yok. Ama, her maçta sonradan da olsa oynuyorum. Bana da şans geleceğine inanıyorum.”

Malmö deplasmanında Galatasaray’ın ilk golünü atan Jelert, devre arasında kiralanacağı söylentilerine katılmadığını söyledi, “Yedek kalmam konusunda yapacak bir şey yok. Ama, her maçta sonradan da olsa oynuyorum. Bana da şans geleceğine inanıyorum” dedi.

Galatasaray’ın bu sezon Danimarka’nın FC Kopenhag kulübünden transfer ettiği Elias Jelert, Malmö deplasmanında olağan dışı bir bölgede oynadı, sağ bek iken sağ açıkta yer alarak golünü de attı.

Malmö’ye attığı golün kendisi için “harika çözüm” olduğunu belirten Danimarkalı futbolcu, geleceğiyle ilgili olarak hakkında yapılan “devre arası kiralanacak” gibi söylentilerle hemfikir olmadığını vurguladı. G.Saray’da devamlı oynayacağının altını çizen Jelert, “Burada çok mutluyum. Çok iyi bir takımda oynuyorum. Gencim ve öğreniyorum. Yeni bir kültüre ve oyun stiline geldim. Hiçbir şeyden pişman değilim. Her gün en iyisini yapmak için var gücümle çalışıyorum” dedi.

Jelert ayrıca, Kopenhag’da her maçta forma giymesine rağmen, Galatasaray’da devamlı oynayamadığıyla ilgili olarak, “Yapacak bir şey yok. Ama, sonradan da olsa her maçta oyuna giriyorum. Bana da şans geleceğine inanıyorum ve onun için aşırı derecede çalışıyorum” yorumunu yaptı.

RELATED ARTICLES

Bir Cevap Yazın

- Advertisment -
Gönyeli Belediyesi

Most Popular

Recent Comments

Lefke Haber TV sitesinden daha fazla şey keşfedin

Okumaya devam etmek ve tüm arşive erişim kazanmak için hemen abone olun.

Okumaya Devam Edin